Je hebt als organisatie een prachtig logo en een aantal bijpassende kleuren. Maar waar ga je die opslaan, zodat iedereen er makkelijk bij...
Branding
Masterclass of workshop naar het hart van jouw merk
Na jarenlange ervaring aan de kant van de opdrachtgever én na praktijkervaring bij diverse communicatiebureaus is het tijd om onze kennis...
Alles wat je nodig hebt voor jouw merkidentiteit
Een sterk merk ontstaat niet even 1-2-3. Je kunt een paar kleuren uitkiezen en 'even snel' een logo in elkaar sleutelen, maar dan sla je...
Hoe bepaal je de stem van jouw merk?
Of je nu een merk van de grond af aan gaat opbouwen, of dat je een flinke vernieuwing gaat doorvoeren, je moet gaan ontdekken wat de meest...
Hoe bepaal je de boodschap van jouw organisatie?
De boodschap van jouw organisatie / merk vertellen is een hele opgave. Hoe vertel je kort en bondig wie je bent, wat je doet en hoe jij je...
Een goede concurrentie analyse
Hoe voer je een goede analyse van je concurrentie uit? (Met gratis werkblad.) Als je bij het lezen van de titel denkt: mij niet bellen!...
Marketing persona’s opstellen in 4 stappen
Krijg een duidelijk beeld van jouw doelgroep Organisaties (of marketingmedewerkers) die een verhaal of boodschap gaan opstellen, vragen...
Maak werk van je merk.
Branding en positionering: Archetypes, MBTI model, The Golden Circle… Marketing en communicatiespecialisten werken graag met modellen. De...
Hoe ontwikkel je een merkstrategie?
Als er 1 ding is wat we geleerd hebben in de afgelopen jaren door organisaties te helpen hun merkverhaal te vertellen, dan is dat geen...
Briefing aan een communicatiebureau
Een perfect resultaat met een gedegen briefing Direct aan de slag? Vul nu het online briefingsformulier in > Regelmatig krijgen we de...
Naar het hart van je merk
Het hart van je merk is van invloed op alles wat je merk doet. Van hoe jij je aan de wereld presenteert tot hoe je omgaat met klanten en...