1. Intake
Start project
Voordat we een begroting opstellen komen we vrijblijvend bij je op gesprek om de totale omvang van het project in kaart te brengen.
Op basis van je vraagstelling en doelstelling adviseren we de meest passende oplossing. Dit is vaak niet alleen online, maar ook in combinatie met offline.
Vragen die we stellen zijn o.a.:
- Waarom zouden klanten zaken met jullie doen en niet met de concullega?
- Wat bieden jullie aan welke doelgroep aan?
- Wat is jullie boodschap? Wat wil je bereiken?
- Wat moeten bezoekers op een website kunnen vinden en wat moeten ze er kunnen doen?
- Hoe zet je op dit moment sociale media in?
- Welke middelen gebruik je tot nu toe? En met welk resultaat?
2. Begroting
Prijsopgave
Na de intake hebben we een compleet beeld over je vraagstelling en de omvang van het project.
De begroting bevat de mogelijkheid om keuzes te maken, zoals op een menukaart. Vergelijk het met een restaurant: wil je een goede, snelle hap of een uitgebreid 7-gangen sterrenmenu? Beiden voeden prima, maar het mag duidelijk zijn dat de goede hap minder kost dan een sterrenmenu.
En heel soms vraagt de snelheid of doelgroep om fastfood.
In de begroting komen termen naar voren die je misschien weinig zeggen. Hieronder krijg je per onderdeel een korte toelichting.