0318 - 74 34 26 info@burnio.nl
Burnio groeit en ontwikkelt

Burnio groeit en ontwikkelt

Na ruim 6 jaar zelfstandig actief te zijn geweest als Burnio, gaan we vandaag verder als: Burnio & Burnid.
Burnio is nu een VOF, een samenwerking tussen Marco en Everlien van Blijderveen, met een netwerk van professionals daar omheen.

Burnio marketing & communicatie | events

Burnio blijft de partner voor alles waar een logo op moet komen.
Met marketing- en communicatiestratiegie, ontwerp, websites, drukwerk, e-mailmarketing, sociale media, en eventorganisatie ondersteunen we ondernemers, onderwijs en zorginstellingen.

Burnid coaching & training

Burnid coaching en training ondersteunt leidinggevenden, medewerkers en studenten.
Persoonlijke en teamontwikkeling, burn-out preventie, trainingen, workshops en begeleiding bij retraites bieden we nu als nieuwe diensten.
Everlien is daarnaast een ervaren coach voor studenten, herintreders en zij-instromers.

Strategische combinatie

Bijzondere combinatie? Zeker niet!
Organisaties ontwikkelen en daar zijn mensen voor nodig. Je kunt als leidinggevende een stip op de horizon zetten, maar hoe krijg je daar de juiste mensen met de juiste ontwikkeling bij betrokken? En hoe sta je daar zelf in? Dan komen vragen over persoonlijke drijfveren, motivaties, valkuilen, energiegevers en energievreters naar boven.
Daar hoort meestal een nieuwe of vernieuwde uitstraling bij. Hoe positioneer jij jezelf en je organisatie in de markt?

Contact met Burnio en Burnid

Kijk voor meer informatie op www.burnio.nl of www.burnid.nl
Direct een afspraak om (opnieuw) kennis te maken? Bel (0318) 74 34 26.
Weer een jaar voorbij

Weer een jaar voorbij

Er is weer een jaar voorbij. Een jaar met mooie gesprekken, bijzondere ontmoetingen en verdere professionalisering.

Burnio marketing en communicatie is gegroeid in de afgelopen 6 jaar. Van een webbureau tot een fullservice reclamebureau. Alles waar een logo op kan, regelen we. Van website tot reclameborden en van zonnebrillen tot visitekaartjes.

We danken alle opdrachtgevers in het afgelopen jaar voor het vertrouwen en de vele, uitdagende opdrachten. Met online marketing, SEO, SEA en social media beheer hebben we bij mogen dragen aan het succes van onze klanten. En daar zijn we best een beetje trots op.

En Burnio is dit jaar ook erkend MailChimp partner geworden. Een mooie stap in onze professionalisering van e-mail marketing.

En is het dan alleen maar super, geweldig, gaaf en subliem? Nee, er waren ook momenten waarop we mochten leren. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar die proberen we wel tot een minimum te beperken. De enkele fout in drukwerk, hebben we altijd zonder gedoe opgelost. De directe en korte lijnen is wat onze opdrachtgevers keer op keer terugkoppelen: ‘Wat ontzettend fijn om met jullie te mogen werken. Overzichtelijk, duidelijk en afspraak=afspraak.”

En dat is nu net waar we in 2020 graag mee verder gaan. Dus voor nu even uitrusten en dan vol nieuwe energie weer aan de slag. Volgend jaar een bakkie doen?

We wensen je gezegende kerstdagen en een mooi, gezond en voorspoedig 2020.

BURNIO meer dan online marketing

BURNIO meer dan online marketing

BURNIO meer dan alleen online marketing

Communicatiebureau | reclamebureau van zelfstandige professionals
A5 en A6 notitieblokjes voor Van Driesten

BURNIO wenst je goede kerstdagen en een ondernemend 2019

We kijken terug op een heel mooi en bijzonder 5e jaar.
Bedankt voor het vertrouwen en de leuke en uitdagende opdrachten!

We zijn er even tussenuit om uit te rusten en nieuwe inspiratie op te doen tot en met 4 januari.

Vanaf 7 januari staan we uitgerust en met vernieuwde passie weer voor je klaar.

Communicatiebureau Veenendaal

In 2018 zijn we gegroeid. Van voornamelijk websites en online marketing naar een volwaardig communicatiebureau; een netwerk van zelfstandige professionals. 

We regelen alles waar een logo op moet komen. En zelfs al een stapje daaraan voorafgaand: van strategisch concept en huisstijl tot uitvoering. En dat met passie, snelheid en kwaliteit.

Belettering van busjes, bedrijfskleding en interne bewegwijzering passeerden als projecten de revue. Maar ook een compleet jubileumevent voor een paar honderd medewerkers en vrijwilligers van catering tot aankleding.
Of wat dacht je van een prachtige beursstand met bijbehorend concept? En wie droomt nu niet van een groei van 500% aan websitebezoekers? (En de daarbij horende groei aan aanvragen en orders…)

Ontzorgen

Opdrachtgevers ontzorgen en visueel uitvoering geven aan ondernemerschap is wat ons energie geeft.

Ook voor 2019 hebben we al een flink aantal mooie opdrachten staan. Komt jouw uitdaging daar ook bij? 

Deel dit bericht:

6 tips voor je facebook bedrijfspagina

6 tips voor je facebook bedrijfspagina

6 tips voor je Facebook pagina

Je Facebook pagina verbeteren door Burnio
A5 en A6 notitieblokjes voor Van Driesten

6 tips voor een nog betere Facebook pagina

Op zoek naar een paar goede tips voor je Facebook bedrijfspagina? Dan heb je die nu gevonden!

In dit blog geven we een overzicht van de 6 beste tips. Unieke tips, zonder dat je door alle goedbedoelde adviezen overal op het internet hoeft te worstelen.

In plaats daarvan sta je op het punt om de echte regels van betrokkenheid en bereik op Facebook te ontdekken. Hoe krijg je meer likes en reacties op je berichten en hoe krijg je het voor elkaar dat meer en meer mensen je berichten gaan delen?

Geen spamreacties, maar echte, betrokken reacties van loyale fans en volgers. De doelgroep die je kunt veranderen in levenslange fans en klanten. 

Goed idee? Lees dan snel verder!

 

1. Content van anderen delen en taggen

Dat je een Facebook pagina hebt met inhoud, betekent niet dat je geen content van anderen kunt delen. Integendeel! Je moet proberen zoveel mogelijk content van anderen te delen, zolang het maar niet meer is dan je eigen content en denk eraan om de pagina’s van de content van anderen ook te taggen als je iets van hen deelt.

Door dit te doen, kom je naar boven in nieuwsfeeds van invloedrijke Facebookers. Zo onstaat er bekendheid en goodwill en ze hebben ook weer content om zelf te delen. Je ziet vaak dat ze bij gedeelde berichten zelf ook eerder bereid zijn om jouw berichten te delen met hun volgers.

Maar wat moet je dan delen? En waarom?

  • 48% deelt content waarvan ze denken dat hun vrienden/volgers dat interessant vinden.
  • 17% deelt content om vrienden te informeren over zaken waar ze om geven.
  • 13% deelt content om vrienden een gevoel over te brengen
  • 11% deelt content die nuttig zijn voor vrienden
  • 11% deelt content om overige, uiteenlopende redenen

Bron: Search Engine Journal

Deel niet zomaar content om maar iets te delen. Je motivatie om iets te delen zou moeten zijn om mensen te betrekken, informeren en nuttige informatie te delen met je volgers.

 

2. Volgers en influencers taggen om betrokkenheid te vergroten op Facebook

Of je nu veel of weinig volgers hebt op Facebook. Het is belangrijk om onder de aandacht te komen bij je volgers en influencers. Door ze te taggen bereik je veel meer mensen.

Een voorbeeld is een leverancier van campers. Ze interviewden 20 mensen over het waarom van vakantie vieren in een camper. Ze schreven een blog en deelden dat op hun Facebook pagina en voorzagen die post van tags van alle 20 personen die betrokken waren bij het interview.

Dit zorgde voor meer dan 45 likes en reacties, 66 deelacties en een organisch bereik van ruim 12.000 mensen. Ze stopten vervolgens ook nog eens € 5,- promotiebudget in het promoten van het bericht.

In dit voorbeeld werden betrokkenen getagd, maar je kunt natuurlijk mensen taggen waarvan jij denkt dat het interessant voor ze is.

Daarom is het belangrijk om te weten wie je volgers zijn. Je moet weten waar ze geïnteresseerd in zijn, zodat je ze kunt taggen (en zo zorgen dat zij weer anderen taggen als ze de post delen) in jouw berichten en zo echte betrokkenheid creëren. 

 

3. Deel video’s

We kunnen bij een lijstje met tips niet om video’s op Facebook heen. In november 2015 bereikte Facebook de magische grens van 8 biljoen videoweergaven per dag. Een verdubbeling ten opzichte van 6 maanden daarvoor. En die stijgende trend heeft zich tot nu toe doorgezet.

Video’s hebben een percentage betrokkenheid van 6,3%. Vele malen hoger dan een gewone post. Dus meer videocontent plaatsen heeft zeker effect als je meer betrokkenheid wilt.

Hoe lang mag een video dan zijn? Ruim 30% van de kijkers stopt na 10 minuten video kijken. Dat is ontzettend lang voor een videopost. En meestal is er geen enkele reden om zulke lange video’s te plaatsen. Je raakt in de eerste 3 minuten ongeveer 10% van de kijkers kwijt. Een korte, aantrekkelijke video is dus prima om je boodschap te vertellen.

Met Facebook livevideo zit het iets anders. Mensen kijken ongeveer 3x langer naar livevideo’s dan naar niet-live video’s. Dus livestreams doen het goed. Daarvoor moet een livestream wel 20-30 minuten duren om zoveel mogelijk fans te attenderen dat er een livestream is. 

Om nog meer kijkers en betrokkenheid te krijgen is het verstandig om vooraf aan te kondigen wanneer je live gaat streamen. Ze kunnen je dan al vragen vooraf stellen die je in de video beantwoord. De kans is groot dat ze blijven kijken naar de livestream totdat hun vraag beantwoord is. En meestal blijven ze de hele video bekijken.

Nog niet overtuigd? Het aantal video’s dat gedeeld wordt is al in 2014 door Facebook gewonnen van YouTube. Facebook video’s worden veel meer in het netwerk gedeeld dan YouTube video’s. Wie had dat gedacht? 

Zal Facebook ooit het #1 videokanaal worden. Het lijkt er wel op. Mark Zuckerberg’s doel is het in ieder geval wel.

Hij gelooft erin dat video de toekomst is van Facebook. Hij gaat ervan uit dat binnen een aantal jaren mensen voornamelijk video’s delen en geen foto’s of teksten meer. 

Dus spring op de Facebook videowagen, als je dat al niet gedaan hebt. Je mist veel bereik als je dit niet doet. Dit is misschien wel de belangrijkste tip van dit bericht.

 

4. Geef geld uit om je bericht te promoten

Een klein bedrag uitgeven om je post meer bereik te geven is niets om je voor te schamen. Sterker nog, ruim 60% van de zakelijke Facebook gebruikers maakt gebruik van betaalde promoties. En dat percentage groeit met de dag.

Bedrijven kunnen zich heel specifiek richten op bepaalde groepen, gebaseerd op hun locatie, demografische gegevens, leeftijd, geslacht, interesses, gedrag en connecties.

Je kunt Facebook gebruiken om onder de aandacht te komen van bepaalde groepen. 

En uit onderzoek blijkt dat Facebook goed presterende berichten beloond met goedkopere advertentiekosten en meer kliks. Als je een bericht promoot wat het al goed doet, dan zul je dar per klik minder geld aan kwijt zijn.

Dit bericht wordt later deze week verder aangevuld met:

  • Plaats quizen en puzzels met resultaten die mensen graag delen
  • Plaats berichten met emotie (verdriet, humor, liefde, etc.)

Facebook online marketing campagne?

Burnio online marketing!

Zelf geen tijd voor het opzetten van een goede Facebook strategie of Facebook campagne? Of ook effectief adverteren op LinkedIn, Instagram en Google Ads?

Burnio marketing & communicatie voert al voor vele opdrachtgevers effectieve online marketing campagnes uit, inclusief maandelijkse online rapportages.

Ook profiteren van de kennis van dit online marketingbureau uit Veenendaal?

Neem dan contact op met Burnio marketing & communicatiebureau in Veenendaal via info@burnio.nl of (0318) 74 34 26

Deel dit bericht:

Website Praktijk Bries Veenendaal

Website Praktijk Bries Veenendaal

Update website Praktijk Bries

WordPress website AVG proof
A5 en A6 notitieblokjes voor Van Driesten

WordPress website voor Praktijk Bries

Praktijk Bries: therapie voor kinderen en jongeren onder andere met behulp van paarden

Kinderen, jongeren en hun ouders die hulp zoeken bij Bries zijn bijzonder. Bijzonder stoer en dapper wanneer je hulp durft te vragen. Bijzonder, omdat er niemand is zoals jij.

Hanneke Stam geeft op een bijzondere en eigen wijze therapie. En daar hoort een bijpassende website voor Praktijk Bries in Veenendaal bij. Na ruim een jaar live te zijn geweest was het tijd voor een update. We hebben een SSL certificaat toegevoegd, diverse pagina’s en het menu aangepast. En de website is AVG proof geworden. Een WordPress website waar ze voorlopig weer een flinke tijd mee vooruit kan.

Reclamebureau voor online en offline marketing en communicatie

Al bijna 5 jaar werken we intensief samen met diverse partners. Zo hebben we de kracht en expertise van een groot bureau, met de snelheid van een zelfstandige professional. Als diverse opdrachtgevers voor kleinere, maar juist ook grotere en complexe (WordPress) websites hebben hier de afgelopen jaren van geprofiteerd.

Ook benieuwd naar onze mogelijkheden? Bel 0318-743426!

Burnio: Marketing, communicatie en reclamebureau uit Veenendaal

We zijn bekend geworden met online communicatie, maar voor alles waar een logo op moet, bent u bij Burnio aan het juiste adres. Van visitekaartjes tot huis-aan-huis mailings en van autobelettering tot social media strategie.

Deel dit bericht:

Eindejaargeschenken 2018

Eindejaargeschenken 2018

Eindejaargeschenken 2018

Cadeau voor uw personeel, vrijwilligers?
A5 en A6 notitieblokjes voor Van Driesten

Eindejaargeschenken 2018

De vakantie is net voorbij en het laatste stuk van 2018 is aangebroken. En dan wordt het ook tijd om na te denken over een extra beloning van uw personeel of vrijwilligers.

De een noemt het een eindejaarsgeschenk, de ander kerstpakket, decemberpakket of personeelsgeschenk. Elk jaar is het weer een hele klus om een mooi, zinvol en duurzaam cadeau te bedenken. Maar vanaf nu kunt u bij BURNIO marketing en communicatie terecht voor een nog persoonlijkere benadering.

Keuzecadeau

In december geeft u uw personeel en/of vrijwilligers een kaart. Op die kaart staat een persoonlijke code. Met die code kan de ontvanger naar een speciale website in uw huisstijl en kiezen voor een selectie van gepersonaliseerde cadeaus. Het gekozen cadeau wordt dan per pakket thuisbezorgd bij uw medewerker.

Goed doel steunen

Naast de keuze uit 4-12 cadeaus is het ook mogelijk dat uw medewerker een deel of het gehele bedrag van het eindejaarsgeschenk liever doneert aan een goed doel. De goede doelen kunt u zelf aangeven. Denk hierbij aan WorldVision, Compassion, uw eigen vriendenstichting of welk doel dan ook.

Welke eindejaarsgeschenken zijn mogelijk?

Er is ontzettend veel mogelijk. Op basis van het budget per persoon stellen we in overleg met u een aantrekkelijk assortiment samen. Enkele voorbeelden:

  1. Houten theedoos met gegraveerd glas
  2. Leren schort met naam
  3. Teakhouten broodplank met gravering
  4. Wijnpakket met gegraveerde glazen en eigen wijnetiket
  5. T-shirt met foto
  6. Gepersonaliseerde broodtrommel
  7. Linnen tas bedrukken met een eigen tekst
  8. Bedrukte klok
  9. Voetbal met naam bedrukken
  10. Bierpakket met gegraveerde glazen
  11. Kaarsen met eigen bedrukking
  12. Bedrukte thermosbeker

En nog heel veel meer. We doen graag een vrijblijvend voorstel.

Uw voordelen

  • Geen logistieke nachtmerrie om alles te regelen
  • Voor elke medewerker een cadeau wat hij/zij echt kan gebruiken
  • Mogelijkheid om een goed doel te ondersteunen
  • Gepersonaliseerde cadeaus
  • Scherpe prijzen

Een persoonlijk voorstel? Neem dan contact op met Burnio marketing & communicatiebureau in Veenendaal via info@burnio.nl of (0318) 74 34 26

Deel dit bericht:

Pin It on Pinterest