De oude website was hard aan vernieuwing toe. Veel van de bezoekers komen via mobiel op de site en daar is de nieuwe site uitermate voor geschikt. Samen met het projectteam hebben we eerst een uitgebreid traject gevoerd over structuur en informatiestromen. Welke informatie moeten we publiceren vanuit de inspectie of HKZ? En nog belangrijker: welke informatie zoeken onze (toekomstige) bewoners? Wie zijn eigenlijk onze doelgroep?
Dat bleek verder te gaan dan (toekomstige) bewoners en hun familie. Twee andere, belangrijke doelgroepen zijn (toekomstige) medewerkers en buurtbewoners. De hoeveelheid informatie die je dan moet en wil vertellen is enorm. Dus dat vroeg om goede keuzes maken. Wat zijn de belangrijkste vragen? Welke toptaken zijn belangrijk voor de homepage?
Samen hebben we een nieuwe structuur neergezet en dat vertaald naar een fris en aantrekkelijk ontwerp, passend bij de huisstijl van Zorgcentrum Anker.
Na livegang hebben we de beheerders een uitgebreide training gegeven om prettig, snel en eenvoudig met de site te kunnen werken. We meten de resultaten voortdurend door met Google Analytics en merken dat met name de brochures en vacatures veel bezocht worden.
Burnio zorgt daarnaast voor ondersteuning op afstand door de site actueel te houden met regelmatige updates. Ook beveiliging en backups nemen we volledig uit handen, zodat medewerkers van Zorgcentrum Anker zich alleen bezig hoeven te houden met het actueel houden van de inhoud.